Nieuwe website voor Rotterdams icoon Bram Ladage

Er maakt er maar één de lekkerste patat en dat is Bram. En, werken bij de ‘Bram-fam’ is misschien wel het leukste wat er is. Om deze vrolijke uitgangspunten te vangen in een sprankelende nieuwe website, gaat Bitfactory aan de slag met de transformatie van bramladage.nl.

Brainstormsessie in het BitLab met Bram Ladage

De start van een vrolijk nieuw platform

Onlangs startte het Discover-traject voor Bram Ladage, het iconische Rotterdamse patatmerk. Dat het bedrijf meer doet dan alleen onweerstaanbare versgesneden patat de wereld in brengen, moet tot uiting komen op de nieuwe website. Want ook op het gebied van bijvoorbeeld duurzaamheid en ambachtelijkheid is heel veel moois te vertellen. Daarnaast willen we met de nieuwe website jong talent aantrekken om zich aan te sluiten bij de liefdevolle ‘Bram-fam’.

Passend bij ontwikkelingen in de organisatie wordt de website straks het vrolijke, robuuste en veelzijdige platform dat het hoort te zijn. Waarop het merk net zo sterk tot uiting komt als in de vestigingen. Precies zoals die patat dus: gewoon heel erg goed – oftewel, lekker én functioneel.

Brainstormsessie in het BitLab

Let’s explore

In de eerste Discover-sessie in ons BitLab ging de kernorganisatie samen met enkele franchisenemers diep in op de wensen van verschillende doelgroepen die worden bediend met de site. Aan de hand van doelen, KPI’s en het functionele eisenpakket brachten we alle benodigde elementen in kaart. We maakten daarbij onderscheid tussen de behoeften van consumenten en medewerkers en onderzochten ieders ideale customer journey.  Dat leverde heel veel waardevolle inzichten op.

What’s next?

Na deze energieke aftrap en borden vol met informatie uit de brainstorm zijn we verder gegaan met de ontwikkeling van de informatiearchitectuur, het interactieontwerp en het creatieve concept. Dit wordt uitgewerkt in een pixel perfect visual design en daarna start de bouw van de nieuwe website, met een agile werkwijze. Zo focussen we eerst op de hoofdzaken en prioriteren we vervolgens de subtaken. Helemaal transparant en met alle grip op het proces voor de opdrachtgever, die stevig aan het stuur zit. Onder leiding van onze digitaal strateeg Jetta Boogaard en label director Mike de Jongh realiseren we de mooie doelen en ambities van deze frisse Rotterdamse organisatie.

We kijken nu al enorm uit naar het vervolg van deze inspirerende samenwerking! Liefst met een Brammetje uiteraard…

Mayo erbij, iemand?

Brainstormsessie in het BitLab met Bram Ladage
Brainstormsessie in het BitLab met Bram Ladage
Brainstormsessie in het BitLab met Bram Ladage
Brainstormsessie in het BitLab met Bram Ladage

Gaat jouw Rotterdamse hart ook sneller kloppen van een lekkere website?

Ja, ik wil graag meer weten over een sessie voor mijn organisatie!

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Privacy*
Als je dit formulier wil verzenden, moet je onze Privacyverklaring accepteren
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.